Followers

Tuesday, June 28, 2011

Awek cun jadi hodoh

Korang rasa korang cun??? Or sape2 ada member-member yang rasa dirinya cun?? JOm pekena diorang dengan  buat macam dalam video ni....Lepas korang wat, korang ambk gambar post kat facebook ker or mane-mane la...Mesti member korang akan bengan sebab muka dier dalam keadaan yang buruk giler lahh...Dlam video nie awek tu memang cun tapi lepas kena tu,mukanya mmg xcun gilo la...GKA rasa nak bg penendang kaki kat muka dier mase tu...hahahha...jom kita tgk....


6 comments:

nic said...

giler nie!!

cik paja hanim said...

hahahaha..burok gile..!

syafiqakarim said...

hahah peh.menarik kott ;p

iedaurora said...

seriously funny mehhh!

hyemynameisrasyid said...

kelakar.,tp kesian giler kot kt minat ni.,siot je diorang.,

Korean Teacher said...

Hey nice post^^. Feel free to learn Korean at our blog. Check out our latest post : Questions Structure

GKA VIDEO BUSUK