Followers

Saturday, June 18, 2011

Acara sukan yang gilo

Biasenya kita penah tgk acara olahraga or pape acara la kat stadium... Tapi GKA xsangka orang jepun nie memang creative la cipta acara sukan diorang...Ada ke patut diorang wat acara lari berhalangan yang ada 18sx( patut la kena tsunami)...isk2x,sian member yang lari laju tu sebab kalah...kahkahkah...even lari laju tp atas katil diorang fail...memang lawak sangat la video nie....Korang semua tgk la erkkk,tp jangan tengok lebey2 dah la k...



4 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAH!!!!!!

Ada ke nak cepat? Bukan bese nak lambat ke? :P

GKA said...

tu psai cepat lor menang...hehehhe

Dernier Jay said...

hahahaha~ apakaaa? cptnye yg tgh tuh! hahahaahha

GKA said...

yg tengah tu terer sgt kot

GKA VIDEO BUSUK