Followers

Thursday, June 30, 2011

Siape penghibur sebenar dalam dunia tenis???

Korang semua bley agak x sape yang menghiburkan dunia tenis sebenarnya?? KOrang mesti terfikir mesti antara Federer, Nadal dan sebagainya kan?? KOrang  semua sebenarnya telah membuat kesilapan yang besar kerana penghibur sebenar dalam dunia tenis ialah mamat dalam video nie.... KOrang taw sape??? Xtaw sure la kena tgk video nie...mmg tidak dinafikan lah dier mmg penghibur sebenar dalam dunia tenis, macam-macam gelagat dier mase main tenis yang melucukan...GKA tgk pon gelak ngan gelagat yang mamat nie buat dengan selambernya,hahahah...Tp dier mmg lor xsehebat federer or nadal tp dier mmg juara untuk penghibur dunia tenis pada masa dulu...JOm kita tgk aksinya, layannnnnnnnnnn....








4 comments:

Syazwan said...

perghhh..terbaik!

Pacifista-X said...

nadal & federer tu semuanya pemain.yang ni penghibur dan pemain.memang lucu.haha...

KecohAbes said...

hebat gile~~!

hyemynameisrasyid said...

haha.,hebat siot dia ni.,main tenis cm xserius je.,tp sgt menarik pegerakan dia.,hebat!

GKA VIDEO BUSUK