Followers

Tuesday, January 24, 2012

Blog Serius Kena Hacked

 
KOrang semua mesti tahu blogserius bukan? kalo tak kenal,GKA cadangkan korang pergi duduk dalam gua la k...Blogger terkenal pon tak tahu ke, gurau jerk k...hihihi.... Blogserius telah di hack oleh hacker yang menggelarkan dirinya, Cod3br34k...Sampai sekarang pesanan daripada Cod3br34k masih terpapar di BlogSerius...So kepada semua blogger,upgrade security anda yeee...


6 comments:

saya_arief said...

kene hacked ye.
baru tawu ni. saje nk test skil kot tu.

KuuSyafiqah(FS) said...

uihh,blog pun nak hack jugak..

GKA said...

yuppp...so hupgrade security blog yee

monologhati said...

kasihan obe.. blog kena hack, bapak mertua masuk hospital. solidariti ke atasnya lah.

monologhati said...

kasihan obe.. blog kena hack, bapak mertua masuk hospital. solidariti ke atasnya lah.

aswadz said...

tu la. kesian dia. sampai entri2 lama dia hilang terus. terpaksa dia batalkan projek FOA dia.

GKA VIDEO BUSUK