Followers

Sunday, September 25, 2011

Sebelom dan Selepas Couple

Sempena hujung minggu nie,GKA just nak post yang ringan dan santai je k...Post kali ni berkenaan sebelum couple dan selepas couple...KOrang semua perasan tak perbezaan sebelum dan selepas nih??? GKA rasa ramai awek- awek kat luar semua perasan punya la....Time gaduh mesti ungkit balik cakap before and after couple dah lain...kekekeke,sian la sape yang kena marah tuh.... GKA rasa dialog bawah nie sesuai sangat dengan title nie : Jom Baca Dialog di Bawah Ni

<< Sblum Couple >>

L: ye dahh lame saya tunggu saat nie .
P: Adakah awak akan tinggalkan saya ?
L: Tak,tak pernah terpikir pun.
P: awak sayangkn saya???
L: mestilah !!!
P: pernah awk tipu saya??
L: Tak.kenape awak tanya macam tu?
P: awak akan cium saya?
L: asal ada peluang je, mesti nak.
P: adakah awak akan pukul saya ?
L: awak gila ke?Saya bukan jenis orang macam tu...
P: saya boleh percayakn awk ?
L : YES ..
P: darling!!

<< Lepas couple! >>
Sila bace dari bawah ke atas pulak ....


Ape macam , ada persamaan tak korang dengan bf / gf korang???  Jangan marah k...:-)

No comments:

GKA VIDEO BUSUK