Followers

Wednesday, September 7, 2011

Mamat Rusia Gilo Sentuh 1000 boobs


Hari nie GKA kasi special kat korang video GKA share nie...GKA tengah-tengah keje nie,member GKA kasi tahu pasal video nie so GKA upload lor jugak untuk kongsi dengan korang semua...Video nie 18sx skit ler tapi skit jer...Tapi mamat dalam video nie memang gilolah...Dier dapat sentuh 1000x payudara wanita yang cun-cun plak tuh...GKA tak sure ape motif mamat nie sentuh sampai 1000...Nie GKA share dengan korang videonya...Semua yang laki jangan nak tengok lame-lame k...(taw ler xdapat) hehehehhe...Meh tengok videonya












3 comments:

danish said...

Adoi. Macam ni pun ada. bahaya ni

Kendra Bing said...

Discover blogs, pics and videos you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com. Or share your truly awesome blog postings to be part of the big collection.

hafiz said...

kat malaysia takde ke yang nak buat?..hahaha

GKA VIDEO BUSUK