Followers

Wednesday, September 7, 2011

Skirt sangkut kat seluar dalam

Hahahahhh, video nih memang luculah walaupun prank jer...Tapi sebenarnya menunjukkan kita macam mane reaksi masyarakat bila perkara nie berlaku...Yang tak boleh tahannya ramai gak lelaki yang buat tak tahu ajer...Yelah,dah dapat cuci mata bersih-bersih la katakan...Kalo yang gurl lak malu dan segan sebab kaum diorang camtu tapi diorang prihatin jugak dengan kaum diorang...Haaa,GKA nak pesan kat lelaki jangan tengok lame-lame plak k,gurl takpe...:)

1 comment:

Fiqa. said...

hahaha. kelakar haareeemsss.

GKA VIDEO BUSUK