Followers

Friday, August 5, 2011

Mr Bean Gilo Eksiden

Korang sure kenal Rowan Atkinson kan??? alaaa,yang popular dengan komedi Mr Bean tuuu.... Kalo tak kenal jugak tak dapat la den nak nolong....Korang tanya la Mr google,sure dier bagi tahu punya....Nie pic dier kalo ada yang tak kenal k

Katanya Rowan Atkinson sekarang berada dalam wad pemulihan kerana dier telah mangalami kecederaan kerana dier telah terbabas semasa membawa supercarnya...korang tengok la keadaan keretanya yang remuk kat bawah nie



source :link

3 comments:

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..

betui ka...

kecian dia kn klu betui...

salam ziarah awk...

ezzu said...

btol ke x nie...
gmbr tu mcm x rial jer..."sory"..

pe2 pun smoga dy cepat sembuh...

GKA said...

betui lor...gmbr no 2 tu edit lorrr,tp yg kereta remuk tu betui...baca kosmo harini

GKA VIDEO BUSUK