Followers

Saturday, August 13, 2011

Hotel kapal perang yang cun Gilooo

Perghhhh,kapal perang tuh jadi hotel....Peristiswa nie berlaku kat Beijing jom baca detailnya
Sebuah kapal pengangkut pesawat milik Kesatuan Soviet yang kini sudah dibubarkan dan menjadi sebahagian Rusia, Kiev kini diubah suai menjadi sebuah hotel mewah di China, lapor sebuah akhbar semalam.
Menurut akhbar South China Morning Post, kapal itu yang tidak lagi digunakan untuk berperang dijual kepada sebuah syarikat China pada 1996.

 Nie la kapal perang yang jadi hotel



Ia kemudian dijadikan pameran untuk satu taman tema tentera di Tianjin.
Namun, pemilik kapal itu, Taman Pesawat Binhai memutuskan untuk menjadikan ia sebagai sebuah hotel dengan kos ubah suai sebanyak £9.6 juta (RM 46.79 juta). Mak aiiii,mahalnya kos ubah suaiiii,masyuk pemilik dier nie...


Harga penginapan masih belum ditetapkan lagi.
Keputusan untuk mengubahsuai itu dibuat kerana China kini memiliki sebuah kapal pengangkut pesawatnya yang pertama sekali gus dapat menarik kehadiran orang ramai untuk menikmati pengalaman tinggal di dalam hotel berkenaan. 

GKA rasa mesti harga penginapan kat hotal nie mahal punyaaaaa....Tak mampu la GKA nak merasa p menginap,huhuhu....Malaysia je tak ada lagi kapal perang yang buleh bawak kapal terbang,bila la nak ada kan??? Kla,GKA sertakan gambar-gambar dalam hotel tersebut untuk tattapan korang semua,manataw korang semua teringin nak pegi la...jommm layannnn



 memang cun la tempat nie


 Bar pon ada...



 waaaaa....bilik dier cantik

nie GKA xtaw bahagian ape,restoran kot



No comments:

GKA VIDEO BUSUK