Followers

Tuesday, July 26, 2011

Jam-jam yang pelik gilo

Iron Samurai Watch




Iron Samurai Watch 
Jam tangan Iron Samurai
, yang spektakuler hodoh gayanya ini,gelang-jam tangannya dibuat daripada "Keluli pedang Samurai carbonized yang telah dilipat 1000x lebih," ianya boleh didapati daripada Chinavision dengan harga RM 44.79. Jam ini menyembunyikan LED merahnya dicelah-celah corak talinya membuatkan si pemakainya kelihatan bergaya.Ianya juga datang dengan satu penerangan produk lucu.

(Link | Via)



 Vanity Mirror Watch




Vanity Mirror Watch
 
Para awek-awek, adakah rambut di kepala anda selalu keluar dari tempat? Adakah anda memerlukan sedikit make-up? Adakah anda lupa betapa cantik dan menariknya anda?? Anda tak perlu lagi risau dengan adanya cermin di pergelangan tangan anda kerana dengan menekan butang anda boleh melakukanya sendiri....GKA rasa sesuai sangat la untuk awek-awek yang suker mengadap cermin yeeee,hehehhe. (Link)

Tread 1




Tread 1
Sebuah syarikat yang dipanggil Devon baru sahaja mengumumkan pelancaran model jam mereka yang dipanggil Tread 1.... Ia tidak begitu banyak pelik kerana ia adalah Uber cool.... Tetapi memang benar namanya ianya, Tread 1 yang menggunakan sistem treadmill seperti dengan tali pinggang yang ditenun bersama-sama dan mempunyai motor berasingan.GKA tengok pon pening nak tengok caner jam nieh... Jam ini dijual pada harga RM44 788.81. (Link | Via)

Green Geek Power Watch




Green Geek Power Watch
Bersedia untuk pergi ke langit dan memerangi jenayah dengan kuasa-kuasa besar asing wira hampiri tanpa had? Walauapapun, jam tangan ini tidak akan membantu anda di sana.   Jam  yang lampu bercahaya hijau ini keluar daripada jam ini bersinar seperti beacon, menarik semua orang di sekeliling anda, yang akan kagum dengan tekad yang diperlukan untuk memakai apa-apa yang unik, kuning tidak mempunyai pengaruh terhadap dan kuasa yang baik .... atau jahat                                                                                      

Space Invaders Watch




Space Invaders Watch
Dua versi jam tangan ini  dibuat, satu untuk setiap hari (warna penuh), dan satu untuk malam (dengan pancaran berseri 'Superluminova'). Pada serendah RM29859.21 satu, mengapa tidak membeli kedua-duanya? Setiap jam Space Invaders dibuat dalam jangka masa yang sangat terhad hanya 78 keping.                                                                                                                         (Link | Via)

EleeNo EG3




EleeNo EG3
Japanese company Tokyoflash claims a reputation for weird watch designs, and their latest design the EleeNo EG3. This crazy time teller has a face that represents the time through a series of squares: the top 3 indicate the hour, the middle three show how many minutes past the hour in tens, and the final three represent the single minutes. At ¥9,800 ($80/£41), the EG3 isn't on the high end of the watch hierarchy either. Just think of all the awkward conversations you can have with members of the public that have innocently inquired about the time! (Via)



Wooden Watch




Wooden Watch
Jam WeWood Chrono Watch ini di buar 100% daripada kayu semulajadi yang dapat menyelamatkan bumi daripada kemusnahan. Jam ini sesuai di jadikan hadiah kepada sesiapa yang mengalami alahan terhadap barangan jenis besi or lain-lain. (Link | Via)


Bingo Watch




Bingo Watch
Ia seolah-olah tiada siapa yang mahu menghiasi pergelangan tangan mereka dengan jam tangan yang mudah dicari lagi. Pasaran dibanjiri dengan pelbagai jam tangan cari pelik di mana jam tangan LED ini telah menjadi satu kegilaan sebenar dengan orang yang celik teknologi. Ini jam tangan baru yang unik dengan gaya dipanggil Bingo dari Eleeno boleh didapati di Jepun dalam talian kedai Tokyoflash. Walaupun menonton akan menjana minat yang besar dalam pemain Bingo tetapi sebaliknya ia juga agak menarik. (Link | Via)

2 comments:

hyemynameisrasyid said...

aik.,sama ada internet aku problem or something wrong with this picture link.,gambar xmuncul la.,^^

Unknown said...

aah pic tak muncul >_<
hehehe~

GKA VIDEO BUSUK