Followers

Sunday, March 25, 2012

Kim Kardashian kena curah tepung


GKA: Korang pasti kenal dengan model reality TV Kim Kardashian bukan??  Kalau tak tahu korang tanya la Mr Google k...tak dapat GKA nak tolong...Nie latest info pasal supermodel nie, dier yang pada mula tiba di karpet merah telah di sambut dengan balingan tepung ke atasnya semasa dia tiba di The London Hotel, Hollywood...

Dier yang berpakaian hitam dengan blazer dan seluar kulit dan top berwarna biru pad mulanya di tegur oleh para wartawan dan orang ramai semasa berjalan bersama emaknya Kris Jenner...Tetiba sahaja dia telah didatangi oleh seorang wanita yang tidak dikenali yang menyerangnya dengan tepung berwarna putih...Selepas terkena tepung tersebut,  rambut dan bahunya telah dilitupi oleh tepung tersebut malah karpet merah juga dikotori oleh tepung tersebut..
Kim Kardashian sebelum dan selepas di curah tepung 

Insiden yang berlaku sepatutnya lebih sesuai jika Kim melancarkan barangan pencuci, tetapi ianya telah berlaku semasa dia ingin melancarkan pewangi terbaru "TRUE REFLACTION". Selepas insiden itu,Kim telah dibawa ke bilik rehat untuk membersihkan diri dan hadir ke majlis tersebut dengan senyuman dan jenaka dengan apa yang berlaku.
Penyerang Kim Kardashian

Kim juga mengatakan" Ianya merupakan perkara yang paling gila, teruk dan tidak di jangka berlaku padanya"...



No comments:

GKA VIDEO BUSUK