Followers

Monday, July 16, 2012

Pembuka Botol Yang sempoi


Pembuka botol sangat penting dan berguna dalam kehidupan seharian, tanpa pembuka botol agak susah untuk menikmati minuman yang terkandung dalam botol berkenaan. Takkan la nak ketuk-ketuk botol tu sampai terbukak,kang pecah melepas nak minum. Nie GKA kongsikan dengan anda koleksi beberapa pembuka botol yang unik dan memang sempoi.
Pembuka Botol + Pendrive sangat sesuai bagi mereka yang geek.  Mungkin lepas ini ada pembuka botol + laptop atau pembuka botol + telefon.. 2+1 hohoho





 Pembuka Botol + Kad Kredit. sangat sesuai bagi mereka yang berada yang berpoket tebal dan mempunyai banyak kad-kad dalam dompet mereka. Hahaha kalau tersalah guna kad Maybank buat pembuka botol pon mereka pasti tak sedih. Jangan bukak botol guna kad pengenalan sudah la… hahaha


Selipar Pembuka Botol. adeh, yang ni aku tak tau la nak cakap ape. Pengotor giler, mana la tau kot ada terpijak tahi anjing ke tepi jalan pastu pi bantai bukak botol. Memang best la air tu nanti. 

Pembuka Botol + Cincin satu lagi aksesori untuk jejaka yang trendy. Macam sempoi je aku tengok cincin ni, teringin jugak la nak beli satu.


  
Topi + Pembuka Botol sangat sesuai bagi mereka yang trendy. Dekat topi pon boleh ada pembuka botol erk..


 
Kunci Pembuka Botol sempoi je design dia, macam kunci biasa je. Rasanya kunci biasa boleh guna buat bukak botol tak? Tapi nanti jangan menangis pulak kalau rumah tak boleh masuk sebab kunci patah. :D
.
.
.
Last skali special taw
.
.
.

Pembuka Botol Paling Sempoi dan Unik sekali… pembuka botol ni memang sempoi, boleh dibawa ke mana-mana, tak memerlukan kos yang mahal dan juga sangat mesra alam. Memang tip-top la 5 bintang pembuka botol ni.


ada sape-sape nak bawak balik umah pembuka botol ni tak?? Siap boleh berjalan sendiri nie


3 comments:

Cik Sweet Pea said...

ahaha....I chose the second one....:P

tirahzairi said...

mmg sempoi...hihi

Anonymous said...

[p]Third hand retail stores equally sell a little bit destroyed high end designer stuff are still sometimes within good situation though put to use, this is your best option in cases where a applied thing is fine . Ordinary people will not miss this manner item . com/story . Cheap Ralph Lauren Polo Cheap Ralph Lauren Ralph Lauren Outlet





Related Articles - Cheap Ralph Lauren Polo, Ralph Lauren Outlet, Ralph Lauren Polo Shirts Sale,





Email this Article to a Friend!

Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . Cheap Ralph Lauren Polo Cheap Ralph Lauren Ralph Lauren Outlet





Related Articles - Cheap Ralph Lauren Polo, Ralph Lauren Outlet, Ralph Lauren Polo Shirts Sale,





Email this Article to a Friend!

Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . The reader will see first your picturesque font before opening to a dazzling [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]discount ralph lauren polo shirts[/url] scene . Ralph Lauren perfume collections are quite pricey, with prices ranging from $59 for Lauren [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]ralph lauren polo shirts[/url] up to $370 for Pure Turquoise . This was, as previously mentioned, Ralph 1st men's [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]polo ralph lauren outlet[/url] cologne . You can select a entire sleeve and nonetheless search fashionable by rolling [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]cheap ralph lauren polo[/url] them up.[/p][p]Wristbandconnection . People have worn them during war times in support of their military troops . Additionally, you'll discover with time merchandise along at the Polo release retain . Knit sweaters and jumpers are being made with incredibly [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet[/url] light fabrics that keep the winds at bay, but aren't heavy and never bulky . It is rightly said as no other piece of jewelry fascinates the heart of your lady companion like a Diamond Heart Necklace . Now, he also [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]cheap ralph lauren polo shirts
[/url] has a line of perfumes and other accessories . ) are meant to use every last 3 to 4 several weeks . For this older generation, purchasing wholesale ralph lauren polo shirts online is almost out of the question since the computers that they are supposed to use to make the purchases are complicated according [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren uk[/url] to them . Over the latter half of the twentieth century, as standard clothing [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet uk[/url] in golf became more casual, the polo shirt became adopted nearly universally as standard golf attire.[/p]

GKA VIDEO BUSUK