Followers

Thursday, May 19, 2011

Perginya blogger Abdul Hakim @ Telordibasuh



Hari ini aku telah dikejutkan dengan perginya sahabat kolej aku Abdul Hakim bin Mohd Kamal yang telah kembali ke rahmatullah secara tetiba...aku pada waktu pegi sedang mengisi borang untuk part time di klcc terkejut setelah mendapat tahu tentang pemergiannya...Aku dan member aku baru saja plan nk pegi melawatnya di ICU di hospital putrajaya tetapi belom sempat kami pergi, tuhan telah mengambilnya pergi untuk selamamya...Beliau merupakan owner www.telordibasuh.blogspot.com, dan dikenali oleh blogger2 di malaysia telah diserang sakit asma yang teruk...aku pon baru sahaja balik dari pengkebumiaannya dan semuanya berjalan dengan lancar...papepun semoga roh beliau dicucuri rahmat dan diletakkan antara orang2 yang soleh....Al-fatihah

No comments:

GKA VIDEO BUSUK